Ticket to ride – Europe

ticket to ride_game

In week-end-ul care tocmai a trecut am fost in vizita la niste prieteni, si dupa o masa delicioasa care s-a sfarsit cu o portie de brownies incredibile, ne-am gandit sa ne relaxam cu un board game. Si ce sa alegem….

Am ales Ticket to Ride, un joc pe care eu nu il mai jucasem pana atunci, dar a carui reguli sunt usor de invatat si destul de intuitive. Varianta noastra a fost harta Europei, dar exista si variante cu harta Americii de Nord, a Africii, Asiei, etc.

Pe scurt, trebuie sa construiesti trasee intre diferite orase ale Europei, iar traseele respective sunt trase la sorti. Mie mi-au picat Edinburg – Atena, Paris – Viena si Sarajevo – Sevastopol, pe care am reusit sa le finalizez pana la sfarsitul jocului. Traseele sunt construite cu ajutorul unor trenulete si sunt “platite” cu carti de anumite culori care sunt trase in numar de doua la fiecare tura.

Cam asa arata board-ul:

TicketToRide

Ticket to ride

Castigatorul este cel care strange cele mai multe puncte din traseele finalizate, lungimea portiunilor de traseu sau garile nefolosite.

Mie mi-a placut foarte mult jocul si ma gandesc sa il cumpar. Am vazut deja ca il poti comanda pe net sau cumpara direct de la ceainariile in care poti sa mergi sa joci board games cu prietenii.

Leave a Reply

