Doua filme nominalizate la Oscar

Avand in vedere ca se apropie decernarea premiilor Oscar, am inceput sa vad si eu filmele care sunt nominalizate la categoria “Cel mai bun film”, iar week-end-ul asta am ales Silver Linings Playbook si Zero Dark Thirty.

De mult timp am vrut sa vad Silver Linings Playbook deoarece auzisem numai lucruri bune despre el. Cu toate ca la inceput dureaza putin pana iti dai seama de ce Pat a fost internat intr-un spital de boli mintale, filmul te prinde mai ales cand apare ea, Tiffany, care indirect si fara sa vrea, face terapie cu Pat. El ajunge sa treaca peste trauma produsa de fosta lui nevasta si incepe o noua viata alaturi de Tiffany. Intradevar, pe alocuri a fost putin previzibil, insa este un film bun si cu destul de multe sanse la Oscar. Eu zic ca merita vazut :). Daca nu v-am convins inca, trailerul il gasiti aici.

silverlinings4 movies_silver_linings_playbook_poster

Al doilea film vizionat a fost Zero Dark Thirty, un film mai mult sau mai putin documentar despre prinderea lui Bin Laden, cel mai cautat terorist din ultimii ani. Spun mai mult sau mai putin documentar deoarece nu stiu cum a fost gasit Bin Laden si nici in ce conditii a fost omorat. Mai mult decat atat, unele faze din film sunt destul de teatrale. S-ar putea sa aibe totusi sanse la marele premiu pentru ca a ilustrat capturarea unui mare inamic al SUA. Daca nu ati vazut filmul inca, aici puteti viziona trailerul.

zero-dark-thirty film-zero-dark-thirtyzero-dark-thirtyZero Dark Thirty

Leave a Reply

