Cu gandul la calatorii – Munchen

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu as pleca oricand intr-o noua excursie, mai ales daca este intr-o tara in care nu am mai fost :). Nu ma intelegeti gresit. Stiu cat de frumoasa este Romania si ma bucur de fiecare locsor minunat pe care il descopar prin orasele si satele noastre sau chiar prin munti.

Dar dorinta de a vedea si alte lumi, cum traiesc alti oameni, cum se distreaza, ce mananca, cum arata alte orase si multe alte lucruri pe care le poti descoperi doar traind acolo, chiar si pentru cateva zile, intr-un week-end break prelungit :).

Cu aceste ganduri in minte am ales sa vizitam un oras din Germania, si anume Munchen :). Minunat oras – cladiri vechi, berarii peste tot, mancare “consistenta” :)) (perfect pentru iubitorii de mancaruri pe baza de carne :)))), castelele frumoase din zona Bavariei, parcuri imense, oameni care daca ne vedeau putin dezorientati se ofereau sa ne ajute sa gasim ceea ce cautam. Mare mi-a fost mirarea cand un domn la vreo 60 de ani ni s-a adresat in limba engleza si ne-a intrebat daca ne poate ajuta :).

In fiecare oras in care ajungem intram si in Hard Rock Cafe pentru a vedea cum arata deoarece am vazut noi ca in fiecare oras este cu totul altfel. Nu am avut o seara anume in care doream sa mergem, ci am intrat la intamplare in una din seri pentru ca era in drumul nostru. Si numai bine ca era si un concert al unei trupe de care nu am mai auzit pana atunci dar care mi-a placut la nebunie – Young the Giant.

Cand am intrat noi cantau aceasta piesa 🙂 si nu aveai cum sa nu iti placa 😉

Si ca sa vedeti cum era si atmosfera acolo in acea seara, am gasit acest filmulet:

Quite hectic I could say ;). Este foarte fain cand ramai cu amintiri asa de frumoase din calatorii :). Bineinteles ca la intoarcere i-am cautat pe net sa vad cine sunt si ce melodii au mai scos ;).  Si ca sa nu credeti ca excursia in Munchen am asociat-o doar cu aceasta trupa, mai jos cateva poze absolut minunate 🙂 :

Munchen-7 Munchen-1 Munchen-2 Munchen-3 Munchen-4 Munchen-5 Munchen-6
3 Comments Add yours

  1. I personally love the city!

    1. mlenyc says:

      It’s a very lovely city 🙂

Leave a Reply

