Not 21 anymore…

Avand in vedere ca am cam epuizat toate serialele recente, m-am intors la oldies but goldies, si anume la Friends. Sunt tare simpatici cei sase prieteni cu preocuparile / problemele / crizele / nebuniile / fericirile lor zilnice. Si mai ales seara dupa o zi de munca, doua-trei epidoade din Friends sunt perfecte.

Recent am vazut un episod in care baietii erau tristi ca nu mai au 21 de ani si ca o zi de distractii e mai degraba epuizanta decat relaxanta. Secventa asta a semanat foarte mult cu seara de vineri in care eu si cativa prieteni am iesit intr-un club la un concert. Ce-i drept, ne-am si ales seara de vineri sa iesim dupa o saptamana destul de plina si stresanta pentru toti.

Concertul trebuia sa inceapa pe la 23 insa noi eram acolo de la 22 pentru a nu pierde rezervarea mesei. Asa ca ne-am pus la povesti, si-am tot povestit, insa trupa intarzia sa isi mai faca aparitia. Partea mai trista era ca oboseala incepea sa puna stapanire pe noi. Unul cate unul ne simteam ochii din ce in ce mai grei :). Pe la 24 fara ceva au venit si membrii trupei si parca ne-am mai inviorat si noi cu putin dans si muzica live. Dar acest lucru nu a durat mult deoarece aproape de ora doua niciunul din noi nu mai rezista inca un dans si a trebuit sa ne indreptam spre casele noastre…

Concert Publika

Si uite asa s-a terminat distractia noastra… alta data plecam la cinci dimineata spre casa si nici macar nu eram obosita. Sa fie oare varsta? Sa fie oare munca? Sa fie ambele? A ramas sa mai incercam un alt concert, dar intr-o seara de sambata :).

Leave a Reply

