La dieta

Pana de curand nu eram adepta dietelor deoarece nu aveam nevoie si nici nu imi placea ideea de a avea restrictii de la mancare. Insa vine o vreme cand observi ca anumite lucruri se schimba si trebuie sa iei masuri putin mai neplacute :(.

Recunosc ca nu imi place sa ma duc la sala deoarece trebuie sa dau mult timp de la mine, timp pe care uneori nu il am sau uneori prefer sa il petrec acasa relaxandu-ma la un film, in oras cu prietenii sau chiar la cumparaturi :D. Asa ca efectele statului pe scaun la birou minim 8 ore pe zi devin din ce in ce mai vizibile, din pacate.

Initial am inceput cu masajul anticelulitic care mi se pare genial iar efectele se vad de la o sedinta la alta. Nu credeam ca celulita poate fi atat de pacatoasa, odata dobandita. De ce spun asta? Pentru ca oricat ar suna masajul de relaxant, cel anticelulitic este destul de dureros si cum eu nu rezist la durere, este o adevarata “placere”. Dar voi continua saptamana de saptamana deoarece este eficient.

dieta

Insa, totusi as mai da jos si cateva kilograme :). Si din pacate singura modalitate este dieta. Am tot cercetat acest aspect, am intrebat in stanga si-n dreapta si am aflat de la o prietena de dieta Max Plank care presupune ca timp de doua saptamani sa mananci doar alimentele indicate in dieta respectiva. Ce mi-a placut mie este faptul ca se bazeaza destul de mult pe carne (eu fiind o carnivora de fel), insa include si legume, fructe, lactate, echilibrand astfel alimentatia.

Cel mai greu cred ca o sa fie de dimineata pana la pranz cand am voie doar o cafea fara zahar sau lapte. Partea asta e cea mai trista deoarece eu sunt obisnuita sa mananc dimineata si sa imi beau cafeluta cu lapte si putin indulcita. Of!

Dar incerc sa ma gandesc ca dureaza doar doua saptamani si apoi pot sa imi reiau vechile placeri culinare, poate cu mai multa grija de data aceasta.

So, wish me luck!

Diet

 

Leave a Reply

