Home delivery la un nou nivel!

on

Saptamana trecuta am aflat ca magazinul Carrefour si-a lansat si varianta online. Adica poti cumpara ce vrei tu, de la fructe si legume la pasta de dinti si detergent, folosind doar cateva filtre si click-uri.

Ce-i drept, in loc de raioane ai liste derulante si imaginile produselor, dar este foarte simplu. Nu mai este nevoie sa stai la cozile de la cantar sau de la casele de marcat, stii tot timpul care este valoarea bunurilor achizionate (si nu te mai trezesti ca ai depasit cu mult bugetul de cumparaturi :D) si cel mai important – salvezi doua sau trei ore pretioase de week-end :).

Eu abia sambata seara am facut comanda online si astfel mi-au livrat produsele abia in aceasta seara deoarece duminica nu lucreaza. Cred ca urmatoarea comanda o voi face joi sau vineri seara pentru a avea produsele in cursul zilei de sambata.

Pentru cei care prefera sa primeasca produsele in timpul saptamanii, programul de livrare este pana la ora 22:00 – un alt avantaj care cu siguranta va genera multe venituri celor de la Carrefour :)). Numai cand te gandesti ca nu mai trebuie sa cari baxul de apa pana la usa… :D.

Un oarecare dezavantaj este faptul ca nu poti sa platesti decat online. Trebuie sa recunosc ca am fost putin reticenta la aceasta idee si am incercat ca valoarea cumparaturilor facute sa nu fie prea mare. Dar curierul a venit in intervalul stabilit, mi-a adus produsele la usa, ambalate pe categorii (legume, lactate, etc.) si pastrate in conditii potrivite (lactatele si branzerurile erau intr-o punga frigorifica). Am verificat bonul fiscal cu produsele primite si totul a fost in regula.

Inca mi se pare putin de necrezut ca nu mai trebuie sa pierd ore pretioase la cumparaturile saptamanale insa ma bucur ca am aceasta alternativa online, alternativa care chiar functioneaza!

carrefour onlinecarrefour onlinecarrefour online

Leave a Reply

