Weekend escape

on

Astazi ar fi trebuit sa iesim din oras, insa pana la urma acest plan s-a anulat. Asa ca inainte de a ne ridica din pat, cu greu ca intr-o zi de sambata, ne intrebam ce facem azi? Ce-am putea oare sa facem intr-o zi de canicula? In primul, o cafea ar merge de minune pentru a ne energiza putin… dar parca nu vroiam sa o bem acasa… vroiam sa savuram cafeaua intr-un loc linistit si mai racoros. Asa ca am decis sa mergem la o cafenea care, dupa parerea mea, are cea mai buna cafea din oras.

Si nu am facut rau :)… cele doua Caffe Latte au fost delicioase. Cu fiecare gura de cafea, simteai gustul autentic si intens al cafelei aduse de peste mari si tari special pentru a fi pregatita pentru tine intr-o zi de sambata dimineata.

week-end coffeeSi pentru a face si putin sport, am pus bicicletele in miscare, ca prea au stat degeaba in ultima vreme. Trebuie sa recunosc ca bordurile, pe alocuri prea inalte pentru a fi trecute din mers, mi-au dat putin de furca. Dar chiar si asa, le-am trecut si am mers mai departe spre mult dorita cafeluta :).
bikesDupa ce am savurat cafeluta printre cateva povesti de-ale noastre, ne-am pus din nou in miscare catre un parc din apropriere.  Aleile umbrite din parc ne-au racorit si ne-au intensificat starea de bine. Ne-am si oprit putin sa ne bucuram de priveliste si racoare deoarece ne astepta drumul insorit spre casa.bikesNe-am bucurat mult de aceasta zi 🙂 si parca am suportat mai usor caldura care pare sa nu se mai termine. Daca ar ploua, ce minunat ar fi! :).

Leave a Reply

