Vizita la dentist – made my day!

on

Nu stiu catorva dintre voi vi s-a intamplat ca o vizita la dentist sa fie cel mai bun lucru care vi s-a intamplat in ziua respectiva, ca mie nu…. pana astazi….

De fiecare data cand trebuia sa merg la dentist aveam o frica teribila (inca mai am oricum) si bineinteles ca amanam respectiva experienta pana in momentul in care nu mai era alta solutie. Probabil mi se trage de la traumele din copilarie :)) atunci nu erau nici anestezice eficiente, ce sa mai zic de psihologi si alte elemente de diminuare a durerii si a fricii.

Insa astazi am avut a patra programare din noul sezon de mers la dentist si am iesit de acolo mai fericita decat am intrat, ceea ce e o premiera.  Dupa o zi plina si foarte obositoare la munca in care mai mult m-am enervat si m-au enervat diverse si diversi, eram pregatita moral pentru durere si o falca amortita timp de cateva ore bune.

Insa ce sa vezi? Dintisorul meu era mai bine, mult mai bine!!! Dupa starea initiala in care medicul nu ii dadea sanse sa se lupte cu infectia de la radacina si a trebuit sa aleg intre a-l trata si a opta pentru extractia lui (am ales tratamentul evident) acum infectia s-a redus aproape spre disparitie, iar tratamentul facut si in aceasta seara l-am putut suporta si fara anestezie!!!!

Nu pot exprima in cuvinte cat de fericita am fost sa aud ca dintisorul e aproape refacut! Zic aproape deoarece mai trebuie sa fac o radiografie peste o luna sa verificam ca infectia s-a retras de tot. Iar ca bonus, nu mai aveam o falca amortita si senzatia ca ar fi de doua ori mai mare.

This indeed made my day!

PS: Va recomand sa faceti un control stomatologic cel putin anual pentru a nu ajunge in situatia mea. Iar daca sunteti in cautarea unui dentist priceput, let me know.

 

Leave a Reply

